به این میگن پشتکار..


 

عکس

شناگر بی دست و پای فرانسوی  از یک منطقه ساحلی در مصر شنای خود را آغاز کرد تا با پیمودن دریای سرخ خود را به سواحل اردن برساند. 
شناگر ماجراجوی فرانسوی که قصد دارد در فاصله ماههای می و اوت با شنا از گذرگاهها و تنگه ها خود را به پنج قاره جهان ( اقیانوسیه، آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا) برساند، در این سفر دشوار توسط شناگر هموطن سالم خود، ارنو شاسری، همراهی می شود.
سخنگوی سازمان دهندگان این سفر پر مخاطره اعلام کرد دو شناگر فرانسوی ساعت هشت و نیم به وقت محلی از ایستگاه ساحلی تابا شنای خود را آغاز کردند و انتظار می رود 13ساعت بعد خود را به بندر عقبه در اردن برسانند.

فیلیپ کرووازون چهل و سه ساله به جای پا از دو پروتز که در انتهای آنها دو کفش غواصی تعبیه شده است، استفاده می کند. وی مارس سال 1994 در حالی که از یک آنتن تلویزیون بالا می رفت دچار برق گرفتگی شد. شدت جراحات وی به حدی بود که پزشکان مجبور شدند هر دو دست و هر دو پای او را قطع کنند.

‌این شناگر فرانسوی در پروژه خود تحت عنوان « شنا در فراسوی مرزها»در سال 2010 دریای مانش را شنا کرد و به شهرت جهانی رسید و این بار تلاش می کند به طور نمادین با شنای خود پنج قاره جهان را به هم متصل کند و پیام صلح و همبستگی به همه مردم جهان برساند.

این شناگر فرانسوی در ماه می با شنا از پاپوا گینه نو تا اندونزی، اقیانوسیه و آسیا را به هم متصل کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 تير 1391 ا 18:39 نويسنده : unknown ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.